.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازداشت یک عضو شورای شهر سلمانشهر
رئیس کل دادگستری مازندران ازبازداشت یک عضو شورای شهر سلمانشهر خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازروابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام صادق اکبری گفت: در پی دستگیری سرپرست قبلی و فعلی شهرداری سلمانشهر، یک عضو شورای شهر نیز دستگیر شد.

 

او افزود: با تلاش و پیگیری‌های دادستانی عباس آباد و سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگیری عضو شورای شهر یک کارمند شهرداری نیز دستگیر شد و تحقیقات جهت تکمیل شدن پرونده ادامه دارد.

 

اکبری نیز روز گذشته گفت: شهردار شهر سورک مرکز شهرستان میاندورود طبق حکم قضایی از کار معلق و برکنار شد. سال گذشته پرونده‌ای برای شهردار سورک تشکیل شد که در ادامه رسیدگی‌های قضایی و با پیگیری‌های دادستان میاندرود با ۷ اتهام از جمله سو استفاده از موقعیت شغلی و پرداخت رشوه از ادامه کار معلق شد.

 

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین با تایید دستگیری چهارمین عضو شورای اسلامی شهر ساری مرتبط با پرونده اختلاس و تضییع حقوق عمومی گفت: میزان تخلف مالی در پرونده شهرداری و شورای شهر ساری بسیار زیاد بوده و این پرونده در حال رسیدگی است.

 

او بیان کرد: سرپرست شهرداری سلمانشهر، سرپرست قبلی، شهردار قبلی و یکی از کارمندان شهرداری این شهر در غرب مازندران نیز به اتهام رشا و ارتشا دستگیر و بازداشت شدند.

 

اکبری گفت: متهمان این پرونده به دلیل اتهامات اقتصادی بازداشت شدند و باتوجه به گستردگی تخلفات صورت گرفته تحقیقات جهت تکمیل پرونده ادامه دارد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.